//
je leest...
Geen categorie

CHANTAGE

 

Hoe worden wij gechanteerd, gehersenspoeld, voorgelogen en belazerd.

 

Het blijkt een traditie/gewoonte te worden om ons autochtone Nederlanders op alle niveaus te ringeloren en te onderdrukken. We laten het ons welgevallen en niemand staat op of ageert er tegen, niemand. Ik en U kunnen dit niet alleen en waarschijnlijk ontbreekt het ons aan Kennissen en “vrienden” in de juiste sector(en).

De klachten/discussies hoor je wel in vrienden/kennissen kringen bij de koffie en op verjaardagen. Bang voor represailles en om nagewezen te worden en dan heb ik het nog niet over justitie, een staat binnen een staat van hun mag je niet eens je eigen huis/goed beschermen. Advocaten die allerlei gaatjes zoeken in de wetten en voorbij gaan aan de realiteit, geld/macht is belangrijker.

Laten ik eens beginnen:

1.Op het gebied van Milieu : kleine groepering(en) is/zijn kennelijk, en bewezen, in staat om via alle mogelijke kanalen ons te dwingen de door hun bedachte ideeën te volgen en de ongelofelijke kosten hiervan te betalen.

Buiten de BTW om betalen we zo links en rechts, zichtbaar en onzichtbaar milieubelasting. Een pracht voorbeeld is/zijn de recente bouwplannen van giga-windmolens en parken in Zee. Vele miljarden, die wij belastingbetalers moeten ophoesten om een volstrekt onrendabel project uit te voeren. De milieu groepen beschikken over lobbymogelijkheden waar waarschijnlijk (de uitvoerders) veel aan zullen verdienen onder de noemer Goed voor milieu en het schept werk !

Larie dat zijn smoesjes waar we allemaal intrappen. Zij krijgen van de regering ook nog subsidie (veel) en gebruiken dit bij voorbaat voor het voeren van processen tegen de gever (regering). Wij schijnen het voortouw te moeten nemen, een landje zo klein, als een kopspeld, in de wereld.

2.Op het gebied van Nederlandse Cultuur : Daar raak ik niet over uitgepraat. Wij autochtone Nederlanders moeten ons aanpassen aan alle allochtone culturen: Dit is de omgekeerde wereld.

Wanneer ik naar Canada, Australië, Amerika, Saoedi-Arabië, Egypte, Marokko verhuis/emigreer/vlucht dat moet ik mij aan hun cultuur aanpassen en niet andersom. Deze allochtone groepen doen er alles aan om de Nederlandse cultuur aan te vallen (processen, aangifte(s) etc.)

Wij trappen er keer op keer in. Ben je het er niet mee eens ga terug. Als ik mij niet aanpas aan, eerder genoemde landen, krijg ik ook de keuze aanpassen of wegwezen/teruggestuurd te worden.

Zwarte Piet een Nederlands kinderfeest vele, vele jaren lang zou opeens racistisch zijn wat doen winkelketens, zich uit kennelijk winstbejag, aanpassen zij maken zich dus medeschuldig aan het onderwerp van chantage. Trouwens vraag ik mij af of wij nog wel over Nederlandse bedrijven praten (AH, HEMA).

3.Op het gebied van Goede doelen : Wij worden overspoeld op de radio/TV met allerlei ziektes, armoede, rampen en maar betalen indirect/direct want hoeveel subsidie ontvangen deze Goede Doelen

Elke week komt er wel weer een collecte langs de deur(en). Al die BN’ers die meedoen, kosteloos voor het goede doel ? Vergeet het maar ! De kosten van uitzending(en), reclames. Reken eens uit wat de verzending(en) kosten van al die post en dan ook nog de kosten van drukken, ontwerpen etc.

De organisatie/administratie en lonen die daarmee gemoeid zijn want de directeur (CEO…?) neemt heus geen genoegen met 30.000 euro per jaar. Dan ook nog de corruptie die plaatsvindt in het circuit van deze “dure” heren. “Zeg kerel voel jij iets voor het Voorzitterschap van goede doel X, ja hoor 8 uur per week tegen hoge onkosten, dure partijen/lunchen en vooral aandacht en ’n goed betaald salaris, daar voel ik wel voor en wat kan ik voor jouw doen ?”

4.De Media : Zij leveren geen objectief nieuws, voorzien de commentaren van opmerkingen van “broodheren” of eigen ideeën. Neem de Telegraaf bijvoorbeeld, je kunt commentaar leveren op het “digitale” nieuws maar deze wordt wel bekeken, gecensureerd zult u bedoelen en dat in ons land wat “vrije menings uiting” in het vaandel heeft staan ? Vergeet het; Journalist(en), nieuwslezer(s) moeten allemaal hun eigen visie in het zogenaamde objectieve nieuws geven. etc.

 

 

Over bberp

Middelbare leeftijd, werkzaam geweest in dienstverlenende sector voor veiligheidszaken en wat daarmee samen gaat. Inmiddels met AOW, zoekend naar werk (16uur+)

Reacties

Nog geen reacties

Plaats een reactie

Follow politiekendagelijksleven on WordPress.com